Notícies
06-07-2011

Nou servei E-Concierge:

 

 

Des de l’Àrea de Turisme del Consell Insular de Formentera es vol donar una informació encara més propera i personalitzada als seus visitants a través d’un nou servei que utilitza la xarxa social Twitter.

 

Per això i continuant amb l’aposta per les noves tecnologies duta a terme en els darrers anys aquest mes de juliol, tot coincidint amb la temporada alta, es posa en marxa un nou servei de consultes en temps real que utilitza com a base la xarxa social Twitter.

 

Tots els visitants que estiguin a Formentera des d’aquest estiu tenen la possibilitat de tenir una informació més actualitzada i immediata a través del nou servei E-Concierge.

 

Consisteix en seguir a Formentera en el seu compte a Twitter @visitformentera i així rebre informacions generals de l’illa. Però en aquest cas la comunicació ja no serà eminentment unidireccional sinó que es podran fer consultes sobre l’agenda cultural, sobre esdeveniments a la illa o sobre l’estat de les platges per tal que el turista rebi un missatge personalitzat responent a la seva consulta i que pot ser que sigui d’interès d’altres turistes.

 

Aquest nou servei ve a apropar més l’Administració al ciutadans i sobretot als visitants que tinguin un smartphone on tenir accés a Internet i seguir a Formentera al Twitter per tal de rebre la informació desitjada des de qualsevol lloc de l’illa. 

A 21 persones els agrada.
M'agrada