Platges

S'alga ( Espalmador )

Uns escassos 150 metres separen l'illa de Formentera de la d'Espalmador. Aquesta illa, tot i la seva petita mida, de 3 quilòmetres quadrats, amaga moltes meravelles al seu interior.

Hi ha dos formes d'accedir a Espalmador: una és en vaixell, que realitza un trajecte des del port de Formentera, fins a Illetes, i finalment arriba a Espalmador; o be es pot cobrir la distància nedant, (sempre que el clima i la marea ho permetin).

La platja més coneguda d'aquesta illa és la "Platja de S'Alga" de gran extensió, tenint en compte la mida de l'illa, i es considerada port natural a causa de la seva forma tancada.

La torre de vigilància (Torre de Sa Guardiola), que està ubicada al punt més alt, observa el pas dels turistes per la costa de l'illa, els quals no han d'oblidar que aquesta és de caràcter privat i com a tal ha de ser respectada; i molt més tenint en compte que està considerada parc natural per la gran varietat de fauna i flora que l'habita.

Per aquest motiu no es pot trobar a l'illa cap restaurant ni establiment similar, perquè estan totalment prohibits, i això fa encara més atractiva l'idea de visitar aquesta petita illa i les seves platges, que no han estat alterades per l'home.

Fotografies de Platges (Faci clic sobre una imatge per ampliar)

A 15 persones els agrada.
M'agrada